“Hyggelig lunsj Tøyen”

Munks - Cookin' & Cocktails
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018

Ankomme Tøyen etter spasertur fra den andre siden av byen, ønsker lunsj og går til Munks. er får vi nydelig mat og hyggelig atmosfære. Anbefales.

1  Takk, petter eilert s

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Bestilte red curry (kylling) og fikk veldig lite mat (3-4 små kyllingbiter). Ellers grei smak på maten

Takk, Christian S
Anmeldt 20. august 2018

Vi ble veldig overrasket over kvalitet og smak på denne enkle restauranten på Tøyen torg. De har en omfattende meny, poké og asiatiske retter, hvor man for mange retter kan velge mellom tofú, kylling, eller scampi.

Grønnsaker og urter er friske og faste, sausene har mye smak og perfekt sting, vi spiste scampi og ferske vår-ruller til forrett og kylling i rød curry, kjempegodt! Vin og ølpriser til å leve med, noe som man ikke finner så lett i Oslo.

De har også en egen spesial, utfordring/The cahallenge, hvor man må signere en egen avtale for å få bestille. Dette skal være en sinnsykt sterk kyllingvingerett. Vi så en som spiste denne, den anbefales kun hvis det er noen du ikke liker så godt som du kan lure til å ta denne......
Ellers anbefalers denne til enkel lunsj/middag med mye smak og fint anrettede thairetter.

2  Takk, taniawagel
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat til en rimelig penge. Virkelig verdt besøket. Hyggelig servering også. Kommer gjerne igjen.

1  Takk, Tor Arne M
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi ønsket å prøve Munks Thaifood. Fant et bord ute og tok med en meny. Menyen var litt sammenklistret, men jeg tenkte at vi kunne se i den likevel. Vi sette oss ned ved et ledig bord. Da kom en kelner og sa at vi hadde tatt take away menyen og rakte oss den som gjaldt for serveringen der. Fint. Bordet var ikke tørket av, så vi antok at kelneren ville komme å tørke av bordet. Ved siden av satt noen og røyket. De hørte til bakeren ved siden av. Røyken var sjenerende, men vi tenkte at det må vi tåle når vi ville sitte ute. Kelneren kom ikke og tørket av bordet. Han viste seg ikke mer i det hele tatt. Vi gikk etter 12 minutter.
Vi vet ikke om maten er god på Munks, men siden utebordene ikke blir tørket av, ble vi skeptisk til kjøkkenet. Take away menyer som er sammenklistret er heller ikke innbydende.

Takk, Lillian J
MunksOslo, Front Office Manager på Munks - Cookin' & Cocktails, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Beklager for ventingen men "Don't judge a book by its cover" :)
Take away menyer som er sammenklistret er ofte pga regnværet, ikke pga noe annet:)
Når det gjelder kjøkkenet har vi to HAPPY smiley fra mattilsynet og den lappen stod redd utenfor døra. Vi har full kontroll på renhold, hygiene og alle regler hvordan et storkjøkken skal være. Full skryt fra Mattilsynet og du kan gjerne ringe Mattilsynet(22 40 00 00)for å dobbelsjekke dette. Beklager igjen for vente tiden og at kelneren rakk ikke å komme tilbake for å vaske deres bord før dere dro. Velkommen tilbake:)!

Reisende som så på Munks - Cookin' & Cocktails, så også på