“Skuffende”

Munks - Cookin' & Cocktails
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

For andre gang skuffet denne. Medium mat og service, relativt pricy ift kvaliteten. Finnes 50 bedre asiatiske restauraner i Oslo, uten at Munks er noen fullstendig krise. Det er bare helt midt på treet.

Takk, pavigress

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Dro hit med et par venninner etter å ha lest et par gode anmeldelser på google. Det skuffet virkelig ikke! Utrolig kul vri på burgere med asiatiske smaker. De hadde også en av de aller beste tom yum suppene jeg har smakt. Hyggelige lokaler og veldig trivelig og imøtekommende servitør. Anbefales på det sterkeste å dra hit, ellers går du/dere glipp av noe!

1  Takk, Nan S
Anmeldt 27. oktober 2018

Ankomme Tøyen etter spasertur fra den andre siden av byen, ønsker lunsj og går til Munks. er får vi nydelig mat og hyggelig atmosfære. Anbefales.

1  Takk, petter eilert s
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Bestilte red curry (kylling) og fikk veldig lite mat (3-4 små kyllingbiter). Ellers grei smak på maten

Takk, Christian S
Anmeldt 20. august 2018

Vi ble veldig overrasket over kvalitet og smak på denne enkle restauranten på Tøyen torg. De har en omfattende meny, poké og asiatiske retter, hvor man for mange retter kan velge mellom tofú, kylling, eller scampi.

Grønnsaker og urter er friske og faste, sausene har mye smak og perfekt sting, vi spiste scampi og ferske vår-ruller til forrett og kylling i rød curry, kjempegodt! Vin og ølpriser til å leve med, noe som man ikke finner så lett i Oslo.

De har også en egen spesial, utfordring/The cahallenge, hvor man må signere en egen avtale for å få bestille. Dette skal være en sinnsykt sterk kyllingvingerett. Vi så en som spiste denne, den anbefales kun hvis det er noen du ikke liker så godt som du kan lure til å ta denne......
Ellers anbefalers denne til enkel lunsj/middag med mye smak og fint anrettede thairetter.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, taniawagel