“Ute med gutta”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi reiser mye i Italia og hadde derfor høye forventninger etter anmeldlsen i D2 (tror jeg). Campo innfridde på alle punkter. God mat, høyrøstet italiensk og kjempestemning. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 891jensb
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hi Jens!! Campo is very happy for your amazing review!! Rome and Italy is Not so far away no more. Come and visit us as soon as possible and share with us your Italian experience. See you soon at Campo.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde aldri vært på denne italieneren tidligere, men hadde lest noen anmeldelser datert 2017 som var rosende i sin omtale av stedet.
Vi ble dessverre skuffet.
Risotto med blåskjell til forrett svømte i fett. Sånn skal en risotto ikke være.
Vi spiste entrecôte og pasta med blåskjell til hovedrett. Entrecôten hadde altfor mye sener og tilbehøret var kaldt. Pastaen sies å være «som i Roma»- det var den definitivt ikke. Var selv i Roma for noen måneder siden og denne retten var ikke i nærheten av noe av det du får i Italia. Kort fortalt: kjedelig, med mild smak av tomat. Vi går heller på Trattoria Populare eller Ruffinos neste gang vi får lyst på italiensk. Servicen var litt kald og fjern, litt for «hip» og kul. Og det hadde vært hyggelig om noen møtte oss med et smil. Det gjør de i Roma.

2  Takk, bollegutt

Hi! We really felt very ashamed when we read your review. Campo De Fiori is not the place that you just reviewed, But obviously something was wrong. When I read your review I understood that the kitchen made terrible food and the service was too cold ...Please accept our apologies for your terrible experience. We are much better than this but of course in this occasion we offered our worst side.....if you have time to come by, a complimentary glass prosecco and a better version of risotto is waiting for you..and of course, a warm welcome just like we Italians can do

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Nesten som å sitte på en restaurant i Roma. Det synges på kjøkkenet. Det snakkes italiensk. Og maten!

1  Takk, arildjoh71
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Roma as never been so close!!! Thank you for your amazing review and your time at Campo..grazie..see you as soon as possible at Campo!!❤️❤️

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Pizza Parma. Pizzaen var helt grei. Jeg synes tomatsausen var helt ordinær. Resten helt ordinært. Det mest negative var at pizzaen ikke var varm nok, det gikk derfor svært kort tid før man satt og spiste kald pizza. Den kan umulig ha kommet rett fra ovnen, må ha hatt en pause et sted. Tror ikke jeg kommer tilbake hit.

1  Takk, jono783
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Jon
We are so sore for your mediocre experience at Campo!!
Too bad you did not like our cold pizza ..SORRY!!!!!!
Please give us another possibility to change your mind regarding Campo and accept a complimentary pizza for 2!
Call Fabio at 92432222 as soon as possible.
F
GRAZIEEEE

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Utsøkt mat, hyggelig og dedikert personell og koselig atmosfære. Anbefales på det varmeste. Normale priser. 4-5 retters er en god kombinasjon og rikelig med mat.

1  Takk, 551vegardk
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Thank you Vegard!!!
Nice that you could stay with us and enjoy our food philosophy!!
We always try to let our guests as comfortable as possible...GRAZIEEEE ❤️

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!