“Trasig total-opplevelse. Både servicen og maten med påfølgende matforgiftning står til stryk.”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Bestill bord
fre. 24.9.
20:00
Anmeldt 31. desember 2018

Vi hadde bestilt bord til 5 personer klokka 18.00 i anledning bursdagsfeiring og bedt om et hyggelig bord. Ankom til udekket bord midt i kjøkkentrafikken, og en oppfarende servitør som ble sur da vi ba om et bedre bord. Bestilte vin og forrett – med mikroskopiske forekomster av bøffelmozarella ikke verd å nevne i menyen. Til hovedrett ble vi anbefalt husets pasta-spesialiteter. Den kom, minus en som måtte vente – for lenge. Ingen av dem var spesielt smakfulle - og det var ingenting som matchet romerske smaksopplevelser. Da noen bare ville ha én kule ITALIENSK is til dessert ble det et kjempeproblem. Han kunne ikke slå inn 1 kule på kassa… Deretter ble is "slengt" på bordet uten at vi hadde fått noe mer info. Trekker for øvrig den italienske opprinnelsen i tvil. Ikke mye som minte om gelato der. Da vi kom oss ut kl 20.06 var vi temmelig skuffet og etter hvert rimelig forbannet. Kveld ble toppet av at to i følget som hadde spist samme hovedrett, ble liggende med matforgiftning. Og to av oss andre var rimelig uggen i magen resten av kvelden. Thanks for nothing! PS! Dette – altså en sur anmeldelse – har jeg aldri skrevet før, og håper at jeg aldri skal føle trang til det igjen! Men etter en så totalt fiasko, må man bare advare.

12  Takk, Magga2You

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Først fikk vi servert godt brød med trøffelolje. Vi bestilte bruschetta til forrett og fikk servert flere ulike bruschetta med god topping. Deretter fulgte pasta som vat en italiensk restaurant verdig.

Takk, 252odah
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Grazie!!!!! So happy you loved food and service...can’t wait to see you soon as possible at Campo❤️❤️

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Spiste en fantastisk nydelig linguini med blåskjell som vi ble anbefalt. Det smakte fortreffelig. Hyggelig personale, bra service og god atmosfære. Anbefales på det varmeste.

Takk, Silje7
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2018

Ciao bella!!
Grazie for your review and your visit at Campo!! We all wish you a merry Christmas ❤️❤️

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Dette var tidenes opptur - beste pizza vi har smakt! Vi var 5 voksne som valgte hver vår type pizza, alle var fantastisk gode. Hyggelig betjening og god stemning med mulighet for en god prat ved bordet, perfekt for et hyggelig selskap - Tusen takk for opplevelsen!

1  Takk, imhha
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Grazie!!!! Our pizza chef has been already informed for your great review and is still celebrating ...we are happy you found Campo a wonderful place to dine and to enjoy friends...love you all and see you as soon as possible..God Jul!!!

Anmeldt 16. desember 2018

Campo de Fiori er stedet for ekte italienske matopplevelser. Maten er ypperlig, atmosfæren er meget avslappet og behagelig - og servicen er upåklagelig! Stedet anbefales! Takk for enda en fantastisk kveld Fabio Pezzoli!

Takk, online129
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

We are so happy!!!!! Thank you for your amazing review...can’t wait to see you soon at Campo for another authentic Roman experience ❤️❤️

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!