“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Var her en tur med kjæresten på grunn av de gode anmeldelsene her.
Ble ikke skuffet, alt vi spiste var nydelig, drinkene var gode og servicen var topp.

Det eneste som trekker ned er at musikken var litt høy, ikke noe krise... Men kanskje litt for mye.

2  Takk, Safari748527
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hallooooooo!!! So happy to have not let you down ❤️
Campo is a great place to dine and to enjoy the authentic Italian atmosphere!!
Come back to us as soon as possible
Ciao e grazie

192196 av 628 anmeldelser

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Vi var fire og hadde hver vår forrett og delte to pizzaer. Maten var god og servicen også topp. Ekstra pluss til kokk og hovmester som synger mens de jobber. Godt humør på alle som jobber er suveren plussfaktor som gjør at man føler seg velkommen.

Takk, 69rolfs

Ciao and Grazie
Happy you loved Campo food and atmosphere...come back to us as soon as possible for one more memorable dinner!!
❤️

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Som å være i Roma, smak og opplevelse fantastisk. Takk Fabio og gjengen, anbefales på det sterkeste, vi kommer tilbake.

Takk, GroT55
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Ciao GRO!!!
Grazie for your visit and this super nice review!!
We all hope to see you at Campo as soon as possible ❤️

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Spiste middag for 5 stykker en lørdagskveld. Maten var god, men ikke noe spesielt. Hyggelig service, men litt stressende, tok seg ikke tid til å høre ferdig.

Takk, andrehaeraas
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har vært på Campo de Fiori flere ganger, og stemningen når jeg er der er som å være i Roma (som jeg er fra opprinnelig). Oppmerksomme kelnere og topp mat! De lager kjempegode alternativer til meg som må spise glutenfritt-både pastaen og pizzaen er nydelige- i tillegg til kjøttrettene. Antipastiene (forrettene) og dessertene er kronen på verket. I tillegg har de kunnskap innen anbefalinger på deilige viner og forskjellige grappa/digestivi. Jeg går alltid ut mett og lykkelig- dette er min favorittrestaurant i Oslo og anbefales på det varmeste!!!

Takk, Valentina R
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

My dear Valentina!!
Thank you very much for nice review, As you mentioned Roma as never been so close!! Please continue to visit us as much as you can...we love youuuu❤️❤️

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!