“Helt utrolig!”

Campo de Fiori
Bestill på internett
Anmeldt 4. september 2019

Var fantastisk!
Spiste ''BISTECCA GRIJATA''. Jeg har aldri smakt så bra kjøtt før! Anbefaler på det sterkeste til alle å dra dit og prøve det ut!

God service!

Alt var bra!

Takk, Sagopokajmer
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Grazie!!! We are super proud of our food and service and happy that people like you has notice the quality and the amazing taste of it!!!
See you soon at Campooii

Anmeldt 31. august 2019

Første gang vi besøkte restauranten hadde vi en uheldig opplevelse, noe eieren ble lei seg for og ønsket å rette opp inntrykket vi hadde fått.

Det klarte han med glans! Fantastisk service, utrolig god mat og så god stemning! ikke rart at restauranten var stappfull av mennesker som koste seg! Anbefales på det sterkeste! Fabio vet hva han gjør❤

Takk, 114karinar
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Bella!!!!!!! Grazie for your visit❤️❤️❤️❤️❤️

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Her får man Italia følelse, for mat, vin, miljø og betjening, alt stemmer. Dette er ikke en restaurant med hvite duker, og i Italia ville man kalt dette stedet et Osteria, som er et uformelt sted som serverer enkel mat. Litt stive priser på noe, men pizzaen var god og hadde sympatiske priser. Den ene pastaretten vi fikk var veldig sterk, her hadde man vært raus med pepper. Vi savnet litt mer smak av hvitløk, olivenolje og noen av rettene var litt tamme. Vinkartet derimot, det var en merkelig opplevelse. Selvsagt bare italienske viner, men man kan ikke skrive kun; Primitivo, Puglia. Eller: Brunello di Montalcino, Toscana. Da forteller man jo bare om druetyper og distrikt, men ikke hvilken produsent, vinmark eller årgang som tilbys. Her må vinkartet være skrevet av en som ikke har den store interesse eller kunnskap om vin. Vi valgte Aglianico, og ventet spent på hva som da kom på bordet, det viste seg å gjemme seg en Tombacco Aglianico del Beneventano bak dette nøytrale navnet. En kjempegod vin, vi har kjøpt den en rekke ganger på polet, men kr 619,- for en flaske som koster kr 159,- på Vinmonopolet er stivt. Viberti sin Barolo 2013 til 1490,- som koster 329,- på polet er på grensen til et «ran». Vi satt litt igjen med «turist felle følelse» når man så slike priser på vin. Alt i alt, et veldig hyggelig sted som imidlertid faller litt igjennom på en del områder.

1  Takk, Bunny-and-Clyde
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Grazie!! Super nice review!! Hope to see you soon as possible...ciao bello!!!!❤️

Anmeldt 25. august 2019

Veldig god mat og hyggelig betjening. Både kjøtt- og fiskerettene falt i smak. Hyggelig betjening og trivelig lokale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BislettBeboer
Fabio P, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2019

Takk og Grazie!!!
Bislett is not far away and Rome also!!!
We hope to see you again at Campo!!
❤️

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde med hele familien på 16 personer. Ingen har noen gang hatt en så bra matopplevelse. Takk for den lille italienske følelsen i Norge. Lov meg at dere treffer Fabio!

Takk, nicolair197
FPpalocco, Owner på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Thanks Nicolai for this fantastic review!! You are part of the family...always welcome and love for you and your amazing friends!! Grazieeeeeee

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!