“Lever ikke opp til forventningene”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Bestill bord
lør. 24.7.
20:00
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fikk dette stedet anbefalt av en venn. Begynte bra, med godt brød i olivenolje når vi kom, men ellers bare en stor nedtur.

Tok veldig lang tid å få bestilt mat, og enda lengre tid å få mat. Når forretten først kom var det ikke den vi hadde bestilt, men etter 50 min venting var vi egentlig klare for hva som helst... selv 6 halve brødskiver med kjipe tomater (på en Italiensk restaurant !?!) og litt spekeskinke til 350 kroner. 40 minutter senere kom hovedrettene, presentert i menyen som husets spesialiteter (utbenet kyllinglår og ribberull). Grei smak på kjøttet, men tilbehør og ikke minst sausen (buljong) står ikke i still til prisen.

Alt i alt en heller middels matopplevelse ødelagt av treg og dårlig service.

1  Takk, Christian_KP

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Det var en del folk tilstede når vi ankom men ingen problemer med å få bord i god avstand til nabobordene. Dyktige servitører som var effektive og opperksomme med mye kunnskap. Veldig god pasta med autentisk smak, som kom raskt på bordet til tross for mange gjester. Drakk en fantastisk Rosévin til en god pris, på anbefaling fra restaurantsjefen. Anbefaler absolutt ett besøk.

1  Takk, CharlotteM2567
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Takk ❤️❤️

Anmeldt 28. juni 2020

Mest skuffet over brent og over-saltet mat, mest fornøyd med beliggenheten. Vi fikk sånn passe under middels service.

4  Takk, EllaTju
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi var misfornøyd med det at da vi har bestilt TAGLIERE MISTO og spurte om å få halv porsjon, ble det servert mindre enn det man kunne regne med. Vi fikk en skive av spekeskinke, en pølseskive, tre små ostebiter, ingen sauser og ikke mer av det vi har sett på bildet av denne retten. Se bildet. Dette var smålig og uhøflig av restauranten. På bildet av TAGLIERE MISTO (2 PERS) (Se bildet) var det flere ting som ble servert og skulle denne mengden være delt i to skulle vi få mer, men men. Lureri av kunder. Alt smakte ok. Kommer ikke hit igjen.

5  Takk, Solaskinner
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Hi..I really don’t know what to say or feel..be happy because you will not come not more or sad because you have got so much wine taste in the house..well ... We are happy to not see you again ..

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Anbefaler å prøve deres trøffelpasta. Maten kom raskt og kelneren var oppmerksom. God beliggenhet og trivelig atmosfære.

2  Takk, 459hildem
FPpalocco, Proprietario på Campo de Fiori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2020

Grazie !!! The perfect review!! Can’t wait to see you again...next time try our Roman style pizza ...amazing!!
Ciao ❤️

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!