“Magisk”

Bestill bord
lør. 31.7.
20:00
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en magisk kveld m fantastisk mat, stemning og service. Beste italienske i Oslo❤️Anbefales på d varmeste❤️

1  Takk, Evis1970

Ekte Italia midt i Oslo
Fabio maestro

1  Takk, dragid2019
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Middag med "barna" på fantastiske Campo de Fiori.
Fantastisk mat og supre viner i hyggelige omgivelser med Fabio som den perfekte romerske mat-gladiator :-)
Vi valgte en italiensk Rosso di Montalcino til pizza/pasta, og en amerikansk Pinot Noir etter maten, bare for å nyte livet :-)
Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning :-)

1  Takk, ThomasSimonsen
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig bra tilpasset lavFodmap. Kan anbefale på det sterkeste. Kommer gjerne tilbake en annen gang.

2  Takk, ulfh394
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fikk dette stedet anbefalt av en venn. Begynte bra, med godt brød i olivenolje når vi kom, men ellers bare en stor nedtur.

Tok veldig lang tid å få bestilt mat, og enda lengre tid å få mat. Når forretten først kom var det ikke den vi hadde bestilt, men etter 50 min venting var vi egentlig klare for hva som helst... selv 6 halve brødskiver med kjipe tomater (på en Italiensk restaurant !?!) og litt spekeskinke til 350 kroner. 40 minutter senere kom hovedrettene, presentert i menyen som husets spesialiteter (utbenet kyllinglår og ribberull). Grei smak på kjøttet, men tilbehør og ikke minst sausen (buljong) står ikke i still til prisen.

Alt i alt en heller middels matopplevelse ødelagt av treg og dårlig service.

1  Takk, Christian_KP

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!