“Fantastisk mat. Sannsynligvis”

Bestill bord
ons. 22.9.
20:00
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Sannsynligvis den beste italienske pizzaen som er å oppdrive i Oslo. Men musikken som ble spilt over høytaleranlegget ødela hele opplevelsen for oss. Det var stressende italiensk Jass og poppreget musikk som var altfor høy. Dette gjorde det umulig å slappe av og kose seg med maten. Vanskelig å føre en samtale rundt bordet, og nesten umulig å forstå hva servitørene sa. Vi måtte bare komme oss ut derfra så snart vi hadde spist. Håper de velger roligere musikk, med et volum som passer til bakgrunnsmusikk i fremtiden. For maten, og stedet fortjener absolutt en roligere atmosfære.

1  Takk, th0masjamesh

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en magisk kveld m fantastisk mat, stemning og service. Beste italienske i Oslo❤️Anbefales på d varmeste❤️

1  Takk, Evis1970

Ekte Italia midt i Oslo
Fabio maestro

1  Takk, dragid2019
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Middag med "barna" på fantastiske Campo de Fiori.
Fantastisk mat og supre viner i hyggelige omgivelser med Fabio som den perfekte romerske mat-gladiator :-)
Vi valgte en italiensk Rosso di Montalcino til pizza/pasta, og en amerikansk Pinot Noir etter maten, bare for å nyte livet :-)
Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning :-)

1  Takk, ThomasSimonsen
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig bra tilpasset lavFodmap. Kan anbefale på det sterkeste. Kommer gjerne tilbake en annen gang.

2  Takk, ulfh394

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!