“Fantastisk bra sted”

Bestill bord
ons. 29.9.
20:00
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bursdagsmiddag for minstejenta som ble gjort ekstra stas på av servitørene, veldig god mat og service. Anbefales.

1  Takk, 23christiann

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte restauranten fordi det er lov å ta med hunden - og oppdaget et fantastisk sted med nydelig mat og topp atmosfære og sørvis!!

1  Takk, jsakral
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Sannsynligvis den beste italienske pizzaen som er å oppdrive i Oslo. Men musikken som ble spilt over høytaleranlegget ødela hele opplevelsen for oss. Det var stressende italiensk Jass og poppreget musikk som var altfor høy. Dette gjorde det umulig å slappe av og kose seg med maten. Vanskelig å føre en samtale rundt bordet, og nesten umulig å forstå hva servitørene sa. Vi måtte bare komme oss ut derfra så snart vi hadde spist. Håper de velger roligere musikk, med et volum som passer til bakgrunnsmusikk i fremtiden. For maten, og stedet fortjener absolutt en roligere atmosfære.

1  Takk, th0masjamesh
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en magisk kveld m fantastisk mat, stemning og service. Beste italienske i Oslo❤️Anbefales på d varmeste❤️

1  Takk, Evis1970

Ekte Italia midt i Oslo
Fabio maestro

1  Takk, dragid2019

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!