“Fantastisk sted med nydelig mat og kjempe bra service.”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Bestill bord
lør. 31.7.
20:00
Anmeldt 26. juli 2020

Stedet som gir følelsen av Italia. Nydelig mat og fantastisk service. Vi hadde en herlig kveld med mange venner.
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Skopjegirl

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en absolutt herlig opplevelse på denne autentiske italienske restauranten. Spennende og nydelig mat, god vin og en fantastisk god atmosfære og service gjør at dette seiler opp som en av våre absolutte favoritter av spisesteder i Norge. Fabio og teamet hans kan være stolt av det de leverer. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, tabw47
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bursdagsmiddag for minstejenta som ble gjort ekstra stas på av servitørene, veldig god mat og service. Anbefales.

1  Takk, 23christiann
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte restauranten fordi det er lov å ta med hunden - og oppdaget et fantastisk sted med nydelig mat og topp atmosfære og sørvis!!

1  Takk, jsakral
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat. Sannsynligvis den beste italienske pizzaen som er å oppdrive i Oslo. Men musikken som ble spilt over høytaleranlegget ødela hele opplevelsen for oss. Det var stressende italiensk Jass og poppreget musikk som var altfor høy. Dette gjorde det umulig å slappe av og kose seg med maten. Vanskelig å føre en samtale rundt bordet, og nesten umulig å forstå hva servitørene sa. Vi måtte bare komme oss ut derfra så snart vi hadde spist. Håper de velger roligere musikk, med et volum som passer til bakgrunnsmusikk i fremtiden. For maten, og stedet fortjener absolutt en roligere atmosfære.

1  Takk, th0masjamesh

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!