“Fantastisk”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kjempe bra mat, og utrolig hyggelig og bra service!! Musikken var også veldig bra. Gleder oss til å komme tilbake!

Takk, emmafrogner

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk pizza, nydelig pannacotta og nydelig vin! Hyggelig atmosfære og autentisk italiensk mat. Anbefales!

Takk, isabellv2016
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dette var en svært positiv opplevelse. Vi fikk nydelig mat og nydelige viner av en vennlig og dyktig servitør. Maten hadde det italienske særpreget med deilige ferske råvarer som i seg selv er nok til å lage nydelig velkomponerte smaker uten noe «jåleri». Vi spiste nydelig bruschetta og Caprese til forrett og en mør og saftig Porchetta til hovedrett. Vi kommer gjerne tilbake hit

1  Takk, Annette E
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Måtte vente 30 min for at bordet vi bestilte skulle bli ledig. Deretter en time for å få maten. Maten var god men små porsjoner i forhold til prisen. Levde ikke opp til forventningene dessverre.

Takk, torkilhb
Anmeldt 28. juli 2021

Fantastisk - god service! Jentene og jeg koste oss masse med god mat og godt selskap. Hyggelig servitører og ledelse!

Takk, F1052NOjennye

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!