“Best italiansk i Norge”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Veldig god 5 retters meny og veldig god vinanbefaling, barbaresco var top class, service var fantastisk, og kelner hadde stor kapasitet på vin og mat i kombinasjon han smaket samen med oss og fortalt histori bak var vin og grunn at han servert det med den mat, vi ses med firma på julebord.

Takk, bj_rns175

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Etter en fantastisk opplevelse tidligere, tok jeg med familie som var på besøk. Dessverre skuffet servicen stort, selv om maten var god. Vi var 10 stk og måtte derfor kjøpe selskapsmeny. Kelneren spurte hvor mange som ønsket vin til maten, og han tilbød oss en kjempegod billig magnumflaske. Når denne skulle serveres åpnet han ikke flasken ved bordet, den var allerede åpen og minst ett glass var allerede tatt fra den. Når det skulle betales kom det frem at denne billige vinen, som han også hadde servert til noen andre, kostet 2500kr. Vi følte oss noe lurt. Inntrykket av servitøren i sin helhet var ikke noe særlig, da han for eksempel stappet brukte servietter i buksa da han ryddet av andre bord, og åpenlyst drakk øl foran oss. Selv om maten er nydelig og stemningen god frister det ikke stort til gjentakelse. Det ironiske var også at kelneren selv ba oss rate besøket her på Trip Advisor..

3  Takk, Travel11203345184
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kjempe bra mat, og utrolig hyggelig og bra service!! Musikken var også veldig bra. Gleder oss til å komme tilbake!

Takk, emmafrogner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk pizza, nydelig pannacotta og nydelig vin! Hyggelig atmosfære og autentisk italiensk mat. Anbefales!

Takk, isabellv2016
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dette var en svært positiv opplevelse. Vi fikk nydelig mat og nydelige viner av en vennlig og dyktig servitør. Maten hadde det italienske særpreget med deilige ferske råvarer som i seg selv er nok til å lage nydelig velkomponerte smaker uten noe «jåleri». Vi spiste nydelig bruschetta og Caprese til forrett og en mør og saftig Porchetta til hovedrett. Vi kommer gjerne tilbake hit

1  Takk, Annette E

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!