“Ekte italiensk matopplevelse i hver eneste bit😎🍷”
Anmeldelse av Campo de Fiori

Campo de Fiori
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dette var stas. Et besøk på Campo de Fiori er som en reise til piazzaen i Roma med samme navn. Ekte italiensk på alle måter - fra den lille kurven med ferskt surdeigsbrød dyppet i en blanding av olivenolje med trøffelsmak og trøffelcreme, via verdens beste bruschetta til penne som er så al dente at det ikke er mulig å ikke bli forelsket. Denne retten redefinerer skalaen for hvordan pasta skal serveres - til inspirasjon for alle oss hobbykokker.

Utrolig god mat i hver eneste bit - veldig god service av to kelnere fra Croatia, flotte lokaler og som sagt utrolig god mat. Ikke noe å lure på - gå hit neste gang du er i Oslo.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Road00428086537

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Det var en veldig hyggelig stemning! Men vi var et selskap på 10 stk som ikke ble informert om at vi måtte bestille selskapsmeny som kostet nærmere 700kr pr pers. Vi diskuterte litt og kom frem til at vi fikk bestille 10 pasta og pizzaretter på deling. Da vi fikk maten fikk vi 5 pizza og 2 pasta, og ble ikke mette. Da fikk vi beskjed om at vi ikke kunne forvente å bli mette på 300kr av kelneren. Da vi sa i fra til sjefen fikset det seg, og vi fikk en del mer mat. Vi fikk ingen beskjed om pris på vin og lignende og endte opp med å måtte betale veldig mye som en gjeng med studenter.

Kelneren helte også bare oppi mer vin da jeg bare bestilte et glass, og forventet at jeg ville betale for mer..

Alt i alt var det en dårlig opplevelse med servitør; men en god opplevelse med god mat og en sjef som fikset opp.

2  Takk, Y8612UScatherined
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Denne restauranten har en fin Italiensk stemning og hyggelige personal. Vi likte at barne-pizzaen var formet som en fisk og smakte deilig. Anbefaler familier å gå til denne restauranten.

Takk, Discover13342903934
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk italiensk stemning og nydelig smak av Italia på tallerken , midt i Oslo . Hyggelig og smilende personell som hjelper gjestene raskt . Vår familie kommer sikkert tilbake

Dato for besøk: september 2021
Takk, Dorin74_M
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat forret kamshel var best, grill mix og fondante var en drøm, vinpakke matchet var eneste rett veldig hyggelig og morsom servitor, veldig godt atmosfære på utesiden, vi kommer tilbake

Takk, trinel518

Reisende som så på Campo de Fiori, så også på

Har du vært i Campo de Fiori? Del dine erfaringer!