“Deilige smaker og trivelig personale”
Anmeldelse av Topphem - STENGT

Topphem
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi var 5 gjester som på servitørens anbefaling valgte å dele oss gjennom en smaksmeny av de fleste rettene noe vi ikke angret på. Dette er jo broren til Bokbacka som jo også får høy score hos meg, men her er det kanskje noe mer rene smaker og ikke så mye dill som hos nevnte andre.
Med noen gode hvite og røde ble dette et fortreffelig måltid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Thomas S
Topphemoslo, Leder  på Topphem, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Hei Thomas,

Vi takker for en så hyggelig tilbakemelding og håper vi ser dere igjen snarlig!

Mvh,

Team Topphem

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Søsterrestauranten til Bokbacka skuffer ikke. Atmosfæren er avslappet og hyggelig. Servicen og prisen er også veldig god. Menyen kan være litt forvirrende ettersom den består av mange små og store retter, der noen er dele-retter og noen ikke. De tilbyr også fem-retters der kjøkkenet bestemmer og en smak av alt på menyen. Vi gikk for fem-retters med spennende vinanbefalinger fra servitøren vår.

Maten innfrir absolutt og er helt nydelig, men for min del ble kanskje noen av rettene ikke fullt så smaksrike og spennende som de kunne ha vært. Absolutt god mat som var vel verdt hver krone, men ingen store «overraskelser» på smaksfronten.

Takk, Livhz

Hei,

Takk for en innholdsrik tilbakemelding. Vi tar det til oss og håper du ønsker å komme på besøk i restauranten vår igjen snart.

Ha en fin dag!

Mvh,

Team Topphem

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Det var virkelig god mat. Vi bestilte prøvesmaking av hele menyen, 3 personer og ble veldig mette, det var såvidt at vi klarte å få i oss desserten. God service og fikk et veldig godt tips på vin som passet til maten.

Takk, steinhelget
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Me «dumpa innom» utan å kjenne til restauranten, og hadde altså ingen forventningar. Det blei ein bra kveld! Veldig god mat, med spennande smakskombinasjonar. God vin og god atmosfære, kjem gjerne igjen!

1  Takk, 189ingvildh
Anmeldt 4. september 2018

Vi tok en 5 retter. Da fikk vi ikke det gode surdeigsbrødet, så det bestilte vi ekstra.
De var veldig gode på å purre mat og vin. Jeg drikker ikke noe annet enn hvitvin, dette ordet de helt perfekt.
Dette er små retter som settes sammen og det er stadig variasjon. På grensen til lite mat. Det er første gang vi har opplevd når vi spiser 5 retter. Noe stiv pris.
Neste gang vil vi heller sette sammen menyen selv. To retter var ikke gode. Slakterens biff fungerte ikke. Det var krasj i smakene og kjøttet kom ikke til sin rett. Desserten var total kræsj. Granskudd på noe som var fryktelig søtt, funket ikke.
Hyggelig lokale og bad. Litt rotete service. En spurte om vi ville ha mer fin, men vi hadde vinpakke.

Dato for besøk: august 2018
Takk, bentemoent

Reisende som så på Topphem, så også på