“Weekendtur”
Anmeldelse av Entrecote by Trancher

Entrecote by Trancher
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig og rolig lokale nære Aker brygge. Her får du biff, og kun det. Man kan velge blant masse tilbehør, sauser, kryddersmør, potet typer...... Maten var fullstendig nydelig, biffen er fantastisk og alle 4 i følget var overveldet av den gode maten. Dette er en restaurant du må besøke, hvis du setter pris på en rågod biffmiddag!

Takk, Gamer l

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Her er plassen og gå for og spise god mat, vi ankommer 19 og er er stille og rolig der en lørdag kveld, service er upåklagelig så langt,
Foretter hovedretter er bare fantastisk jeg har ikke noe utsette på maten,
Det bittelitt Jeg kan pirke på er: den ene servitører kommer ut i lokalet og baker seg en snus og putter under leppen, samme servitør tar betalt av et annet bord, da tar han opp sin tlf og leser melding når betalende gjest gjør opp for seg,på en restaurant av denne standarden er dette unødvendig,da kl er 2000 er det full bordsetning, og servitøren er svært opptatt med kanskje for mange bord, vi blir tilbudt dessert men servitøren glemmer oss, etter 15 min huket jeg tak i en annen for og få dessert, inn til kjøkkenet er det åpent, en servitør bør ikke stå i døren og spise, jeg jobber i samme yrke og er vel vitende om at det ikke er tid til mat eller pause når det koker på koker på gulvet, man tar gjerne en bit av noe i farten, to skritt lengre inn på kjøkkenet og man "slipper" servitøren spise... Alt dette er bare pirk,men med sånne råvarer og flott plass og spise er dette så unødvendig, ødelagt av yrket sekv følger jeg vel "litt" for mye med....
Jeg kommer tilbake hit uansett! Maten var SVÆRT god!!!!

3  Takk, levl123
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Bestilte medium rare entrecôte og den var perfekt stekt og mør. Som saus hadde jeg cimichurri som var ble litt smakløs av for mye olje, men jeg fikk fiska ut ut urtene og alt fra overfloden av olje så ble det bra.

Valgte tomatsalat med mozzarella til tilbehør og denne var jeg godt fornøyd med. Gode smaker og en fin porsjon som passet til biffen. Smakte også på sopp, det var helt nydelig. Helstekt paprika var også veldig godt mens grønnsakene var en trist affære. Stekt gul løk, vasne aspargesbønner og noen ytterst få aspargestopper. Anbefales ikke.

Alt i alt et veldig godt måltid. Blir nok ikke å komme tilbake med mindre tilbehøret byttes ut så man kan prøve noe annet, men anbefales hvis du har lyst på en skikkelig god entrecôte.

Takk, gunn_maganda
Anmeldt 10. september 2018

Vi stoppet en fin dag for et glass vin og litt snacks. De hadde et greit utvalg vin til fornuftige priser. Charcruterie var et godt valg, lett å dele og det smakte veldig bra. God service, oppmerksomme kelnere og raskt servering. God plassering i solen sent på ettermiddagen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Jens Petter S
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 7 voksne. Mest entrecôte på bestillingen. Nydelig! Godt personale som fulgte godt opp! Anbefales til alle. Som er opptatt av den beste maten og råvarer. Og dessuten: EN AV DE MEGET FÅ PÅ AKER BRYGGE, dog litt bak selve promenaden, SOM HAR (LITT) KVELDSSOL! Gå dit og oppdag et nytt sted.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ingecharles

Reisende som så på Entrecote by Trancher, så også på

Har du vært i Entrecote by Trancher? Del dine erfaringer!