“Service”
Anmeldelse av Entrecote by Trancher

Entrecote by Trancher
Anmeldt 11. juli 2020

Ekstremt dårlig service. Betjeningen sa ikke hei eller hade. Ble bedt om å gå fordi noen trengte bord. Måtte se etter betjeningen når vi trengte noe. Noen gang ventet vi i 30min

Takk, sarakristinnn

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Denne sjappa er en skam for navnet Trancher.
Hva skjedde med å servere varm mat? Når ble upopulært.
Service, helt talentløs. Frekke servitører og kjipe. Hva med å si hei når folk kommer og drar?
Eller følge med når man ønsker mer å drikke....
bortkastet tid og penger.

Takk, 946espenn
Anmeldt 24. juni 2020

Det hele startet hyggelig i full resturant, med det som virket som hyggelig service. Det endret seg til fullstendig fraværende.
Spiste en samnensatt neny, gravet ørret var nydelig. Kveldens høydepunkt var neste rett "utvalgte charcuterier med oliven". Hovedrett var entrecot m pomfrittes og peppersaus. Entrecoten var ujevnt stekt fra rå til gjennomstekt. Men hvem skulke man si ifra til? Servitøren svinset rundt og kom aldri tilbake. Jeg hadde bestilt medium minus, og spiste den delen , og det var fenomenalt godt kjøtt, tross rar steking. Påfyllav drikke fikk vi etter to forsøk hos andre servitører. Nå var resturanten langt fra full lenger, men liten interesse blei viet oss. Når vi først fikk æren av at servitøren kom til bordet virket han likegyldig til stekingen, og det jeg sa. Så ingen vits oggjøre annet ennå spise desserten, som var middelmådig ost og nydelige makroner. 2000 kr blei det hele, og tydeligvis en resturant som har god råd, siden de tilsynelatende er likegyldige til kvalitet en sommerkveld i service og råvarer. To glade biffspisere skjønner at det beste er og finne anbet sted og spise, hvor man føler segvelkommen

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Jarle1977
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord her til en lørdag. Når vi kom frem så sa kelneren at det er forsinket med ca 15 min. Vi ventet og fikk da bord etter 15 min. Maten og servicen vi fikk her var absolutt fantastisk.
Nydelig entrecote, terningkast 6.
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Airedale74
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Tok ca 1 time til vi kom til vi i det hele tatt fikk tak i en servitør og fått bestilt. Prisen var veldig høy, og trodde jeg skulle få kose meg med en stor lunsj.
Fikk en halv av en halv brødskive med litt rogn på. Endte med å måtte dra på Narvesen for å ta en pølse.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, piraxor

Reisende som så på Entrecote by Trancher, så også på

Har du vært i Entrecote by Trancher? Del dine erfaringer!