“Dårlig service, styr unna.”
Anmeldelse av Entrecote by Trancher

Entrecote by Trancher
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dårlig og treig service. Ødela mye av opplevelsen ved å spise her. Kjøttet var godt, tilbehøret var helt middels. Kjipt for den prisen man betaler. Vi ble sittende i godt over 15 min ved ankomst uten at noen kom og tok drikkebestilling, til tross for at vi hadde blitt vist til bordet av servitøren. Gjorde det tydelig at det gikk treigt, men da ble dette vimset bort av vår servitør som sa at hun var treig og så lo hun det bort. Ingen beklagelse. Lokalet generelt (ute) var veldig uryddig og det stod skitne glass overalt. Vi kommer ikke tilbake hit.

Takk, chmaot

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hovedretten, altså entrecoten, var grei, men siderettene falt igjennom. Det var lite smak, og virket til å være forberedt på forhånd, sånn at de varmet disse opp når noen bestilte. Servicen var dårlig, og servitørene var uoppmerksomme. For den prisen det koster å spise her, så forventer jeg mer. Måtte spørre etter regning to ganger, og det var heller ikke spesielt travelt når vi var der. Anbefales ikke.

1  Takk, Gunndern
Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var skuffende. Kjøttet var trevlete og ikke den kvaliteten vi har fått der tidligere. Tilbehøret var derimot velsmakende. Virket heller ikke som de tenkte coronoa, da det ble plassert gjester rimelig tett inntil oss selv om det var rikelig med ledige bord og kun 6/7 gjester i lokalet totalt. Servicen var heller ikke å skryte av og måtte purre på regningen flere ganger..

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, stotto
Anmeldt 31. juli 2020

Lang tid å vente bare for å se menyen. Skulle tro de hadde god kvalitet på entrecote på dette stedet, men måtte ut å spytte ut kjøtt to ganger da dette var fullstendig utyggelig. Klarte heller ikke svelge det trevlete kjøttet helt da det var så store mengder og biter av det.
Har spist på trancher grunerløkka hvor jeg var fornøyd, men dette var skuffende.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 161tommyf
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var her en ettermiddag med venner og fikk servert god mat, men servicen er vel noe av det dårligere jeg har vært borti. Etter vi var ferdig å spise fikk vi beskjed om at noen andre skulle ha bordet innen 5 minutter. Dette til tross for at vi hadde booket bord. Fraværende personale.

1  Takk, jonash91

Reisende som så på Entrecote by Trancher, så også på

Har du vært i Entrecote by Trancher? Del dine erfaringer!