“Gode salater”

26 North Restaurant & Social Club
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her en ukedag ved lunsjtider. Det var ikke klart for oss at de hadde sluttet med matserveringen for et par måneder siden. Bartenderen/servitøren informerte om at de kun hadde salater. Vi valgte å gå for det. Salatene kom med både dressing, varmt brød og smør. Salatene smakte fortreffelige og porsjonene var rause. Hyggelig og imøtekommende betjening. Synd de ikke har større utvalg av matretter lenger.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, VacationOslo

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste nydelig lammecarré! Det nystekte surdeigsbrødet til forrett smakte utrolig godt! Servicen var kjempehyggelig - Abde sørget for at vi hadde en hyggelig kveld :)

1  Takk, christinesK694PM
Jarryd S, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hi christinesK694PM,

thank you for the great review, We are happy to hear that you enjoyed your experience and the service :)

Look forward to your next visit.

Anmeldt 4. juni 2018

Vi fikk raskt bord iom at vi hadde bestilt på forhånd. Maten vi fikk - hamburger - kom relativt raskt men svarte langt fra til forventningene. Virket som en "fabrikkfremstilt" karbonade fra en eller annen kjøttmatprodusent.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ole_J2101
Jarryd S, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hi Ole_J2101,

We regret to hear that the burger did not meet your expectations. We have often gotten great feedback on the 26 North Burger.
I hope that we have the opportunity to make it up to you in the future.

Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Siden sist jeg besøkte Radisson Blu Scandinavia har denne restauranten dukket opp og det var en veldig positiv opplevelse. Bestilte dagens middag og det bar en positiv opplevelse - raskt levert og svært høy kvalitet. Stor takk til Edmon og Edmar for god service.

Dato for besøk: april 2018
Takk, kurtern
Jarryd S, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

Hi kurtern,

We are happy to hear that you enjoy the new restaurant. the kitchen is happy to hear you enjoyed the daily special and the two brothers Edmon and Edmar are looking forward to your next visit as well as all the 26 North staff :)

Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi trengte en rask porsjon mat før videre jobbing. Var i farta og sa ifra om det.
Dette ble fint håndtert, vi valgte hamburger og fikk en romslig porsjon raskt servert.
Hadde ikke tid til å utforske verken stedet eller menyen, men vi fikk personlig og rask service og opplevde helheten profesjonell, men likevel personlig!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 52Drugis
Jarryd S, Manager på 26 North Restaurant & Social Club, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Hi Sigurd B,

Thank you for taking the time to send us your feedback. We are happy to hear that we were able to adjust to your needs and that you enjoyed your quick visit.

We hope that you are able to come back again soon and that you have more time to explore the menu and atmosphere that we pride ourselves on.

Reisende som så på 26 North Restaurant & Social Club, så også på

Har du vært i 26 North Restaurant & Social Club? Del dine erfaringer!