“God mat og service”
Anmeldelse av Brasserie Ouest

Brasserie Ouest
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Travelt sted lørdag ettermiddag. Reserverte bord på forhånd. Fullt overalt og god stemning. Bra service , god vin, OK mat. Ikke perfekt, men OK. 3,5 av 5 på mat, 4,5 av 5 på service. Gode viner, fantastiske froskelår, og helt nydelig dessert med karamellisert hvitt sjokolade . Men hovedrett fisk og and dessverre var bare midt på tre. Alt i alt hyggelig opplevelse. Anbefales

2  Takk, OlgaDrA

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet har det meste man ønsker seg om man liker å spise på et fransk Brasserie. Deilige franske viner og franske viner. Maten er utsøkt og vin listen er imponerende, men akk så mye dyre viner. Stedet alle frankofile vil elske.

Takk, Bunny-and-Clyde
Anmeldt 10. juli 2018

Jeg var ute med tre venner. Vi var meget fornøyd med maten og vinen. Jeg hadde fritertefroskelår til forrett og Moule frites til hovedrett. Alt smakte fortreffelig.
Fin atmosfere, hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, nilsjf
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted, med svært god Fransk/franskinspirert mat. Hyggelig og oppmerksom service. Priser på verken mat eller vin skremmer. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 28hanss
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Høye forventninget etter gode anmeldelser ble dessverre ikke innfridd. Maten var veldig god, men servicen var elendig. En uoppmerksom, arrogant og uangasjert kelner gjorde at vi ikke følte oss velkomne, vi bygget opp helt unødvendig frustrasjon pga venting og manglende profesjonalitet. Vi er glade i god mat og god service- og betaler gjerne for kvalitet. Vi kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Gyrid C

Reisende som så på Brasserie Ouest, så også på

Har du vært i Brasserie Ouest? Del dine erfaringer!