“Favorittsted”
Anmeldelse av Brygg Oslo

Brygg Oslo
Beskrivelse: Brygg er et av Skandinavias største og beste ølsteder. Med spill, mat, kaffe og bredt øl-utvalg fra hele verden.
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Et av favorittstedene mine i byen. Gode og bra utvalg av øl, god og variert mat og snacks og bra med plass. Greie priser også.

1  Takk, 86jonasberg

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Om trebenker i en stor og kjedelig hall og masse øl er din greie så er Brygg stedet. Fint om man er en sto gjeng. De har bordtennis også. Helt OK.

1  Takk, Randombrukernavn
Anmeldt 22. oktober 2018

Vi var 50-70 her og tok pils. Hyggelig atmosfære med gode øl og god service. Anbefales til store og små.

Takk, izzzzzza
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Stort utvalg av øl på tappekran og god kunnskap om utvalg. Savner glass som komplimenterer ølet. Verdt å besøke for tørste ølhunder.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Departure793643
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dettte er en fantastisk super øl bule som har alt du måtte trenge av øl. Men om du er sulten på noe annet enn pizza så er det ikke plassen å være. Mat som er fritert hvor alt smakte likt. Men vi kommer igjen for å drikke øl.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tomsV6378LW

Reisende som så på Brygg Oslo, så også på

Har du vært i Brygg Oslo? Del dine erfaringer!