“Kjedelig og intetsigende... Velg noe annet. ”
Anmeldelse av Galt - STENGT

Galt
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å prøve denne restauranten etter et par gode referanser.
Vi ble godt tatt imot og gledet oss til en kulinarisk aften.
Måltidet startet med en kjedelig miks av fenalår og barnåler i en slags lett suppe etterfulgt av noe snacks som i beste fall var middels.

Forretten fortsatte i samme spor til fisken og skalldyr kom - 2 svært gode retter som reddet noe av inntrykket.
Reinsdyret var lite spennende med en svært dominerende pepperrot.
Legg til desserten som imponerer ingen på dette nivået så tenker jeg det oppsummerer kvelden.

Alt i alt terningkast 3 for noe som burde vært mye bedre i denne prisklassen.
Oslo består nå av så mye annet godt og anbefaler heller andre på dette nivået.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, 47kristianp

Anmeldt 7. november 2018

Vi var et selskap på seks som valgte en femretters meny. Tre av rettene var førsteklasses, mens to var merkelige - en der maten smakte brent og en som var veldig bitter i smaken (ment å være slik). Dette er ikke en restaurant for de kresne, heller tvert imot. Her utfordres smakssansene, og jeg anbefaler at du liker nye matopplevelser for virkelig å nyte denne restauranten. Vinen var godt tilpasset måltidet, og servitørene hyggelige.

Takk, Line C
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Maten er av første klasse! - suverent. Ikke mer å si på det enn toppklasse. Vi kommer igjen. Men servitørene virker litt matleie... ser ikke mye arbeidsglede eller engasjement som vi oppleve på fks Fauna. Det er trist, for sjefen sjøl stråler.

Takk, JudithOdegaard
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Galt leverte en helt ypperlig meny, mat og vin.
Alle rettene smakte fortreffelig. Rene gode smaker. Her får du mye godt for pengene.
Vinene var gode og passet perfekt til rettene.
Servicen var upåklagelig.
En helt utmerket middag.

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde bord kl.seks, fredag 21.sept. Når vi ankom ble vi møtt av en hyggelig dame som tok jakkene våre til garderoben. Vi fikk bord ved vinduet. Vi valgte ikke vinmenyen. Tok et glass champagne før mat. Ble anbefalt et glass hvitvin til forrettene og fisken. Så videre rødvin til hovedretten. Vi spiste en 5-retters meny, med noe snacks innimellom. Maten smakte helt fantastisk! Ikke noe annet å si om den. Et fantastisk godt måltid,for en billig penge.

Takk, lentve

Reisende som så på Galt, så også på