“Godt, koselig og sunt!”
Anmeldelse av The Juicery

The Juicery
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin plass. God mat. God service. Burde hatt flere sitteplasser, noe som også hadde gitt flere gjester. En kjede som absolutt fortjener mer plass i forhold til god og populær mat. Maten var god, noe dyr, men smaken var god!

Takk, sannekleppe

Anmeldt 15. juni 2020

Så og si hver gang jeg har vært her har servicen vært utrolig dårlig. Stressa, eller sure ansatte. Spesielt den som lå på Eger og den nye på løkka. På Bislet har jeg fått veldig god service.

To kuler is koster 55,- står det, men siden jeg valgte av to ulike merker så ble det 70,-. Hun i kassa sa ikke fra om at det ble dyrere, og når jeg spurte sa hun at hun måttte slå det inn som to separate kuler for ar deg skulle fungere på kassa. Det er ikke kunden som skal måtte betale ekstra for at det ikke er lagt inn i kassasystemet. Og det må informeres om.

Toalette på den i markveien har ikke hatt lås på over en uke. Så hvis du må på do så får du ikke låst. Har sagt i fra flere ganger.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, AdvisorNora999
Anmeldt 3. mai 2020

Var nylig på Grunerløkka og fikk en smak av alle iskremtypene de hadde. Fantastisk! Utrolig god, digg is med en litt mystisk smak i seg som gjør den enda bedre. Anbefaler alle å dra dit!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, giaclara
Anmeldt 2. april 2020

Sunn, frisk, digg mat! Masse gode vegetar/vegan og glutenfrie alternativer, i tillegg til em hyggelig atmosfære og behjelpelige ansatte.

Dato for besøk: april 2020
Takk, marte1105
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Litet med få sitteplasser inne. Har sitteplasser ute og. Koselig og intimt med hyggelig personal. Mange valg av juicer, veldig god avacadosandwich. Mektige kakestykker som er meget delikate! Og alt er vegansk!

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, anette696
migliosi86, Informasjonssjef på The Juicery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2019

Hei Anette, tusen takk for besøket og din fine anmeldelse! Håper du vil besøke oss igjen.
Vi åpner snart en større kafe på Vika, hvor det blir flere sitteplasser og utvidet meny. :)
Velkommen igjen.

Reisende som så på The Juicery, så også på

Har du vært i The Juicery? Del dine erfaringer!