“Gode smaker, rimelig pris”
Anmeldelse av Koie Ramen

Koie Ramen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Møtte en venn til lunsj her og det var en strålende opplevelse. Stedet er fint og lyst, maten var virkelig god og prisen var rimelig. En god opplevelse og jeg kommer garantert tilbake.

1  Takk, asmundg2018

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

God ramen til fornuftig pris! Vi var innom for en lunsj, og kom ut ganske trillrunde Gyozo til forrett og ramen til hovedrett, med hyggelig service og rask servering. Vi kommer tilbake!

1  Takk, JEDutta
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Har lest mange gode anmeldelser og ville prøve maten, men det gikk ikke bra på første forsøk, dessverre. Mulig det er konseptet med kokt Pork Belly som ikke er helt "my cup of tea". Får prøve noe annet en annen gang.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Mona G
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk god ramen. Rask og god service og hyggelig stemning. Maten er supergod, jeg har blitt helt avhengig.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Line A
Anmeldt 20. februar 2020

Har spist her flere ganger og alltid vært fornøyd. Hyggelige servitører og veldig god ramen til en fornuftig pris. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, kennethbP4912CG

Reisende som så på Koie Ramen, så også på

Har du vært i Koie Ramen? Del dine erfaringer!