“God ramen”
Anmeldelse av Koie Ramen

Koie Ramen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble godt tatt imot selv om det var ganske fullt. Vi fikk raskt bord og det var i det hele tatt god service.
Vi var to stk, den ene bestilte ramen med kyllingfilet, og den andre bestilte vegetarisk ramen med miso. Maten kom raskt og så veldig innbydende ut. Ramen med kylling var litt tam, og det smakte lite av kraften. Den vegetariske var god, det var rett og slett mer smak i den.

1  Takk, Rikke12345678

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Møtte en venn til lunsj her og det var en strålende opplevelse. Stedet er fint og lyst, maten var virkelig god og prisen var rimelig. En god opplevelse og jeg kommer garantert tilbake.

1  Takk, asmundg2018
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

God ramen til fornuftig pris! Vi var innom for en lunsj, og kom ut ganske trillrunde Gyozo til forrett og ramen til hovedrett, med hyggelig service og rask servering. Vi kommer tilbake!

1  Takk, JEDutta
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Har lest mange gode anmeldelser og ville prøve maten, men det gikk ikke bra på første forsøk, dessverre. Mulig det er konseptet med kokt Pork Belly som ikke er helt "my cup of tea". Får prøve noe annet en annen gang.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Mona G
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk god ramen. Rask og god service og hyggelig stemning. Maten er supergod, jeg har blitt helt avhengig.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Line A

Reisende som så på Koie Ramen, så også på

Har du vært i Koie Ramen? Del dine erfaringer!