“Super ramen”
Anmeldelse av Koie Ramen

Koie Ramen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig ramen og godt tilbehør. Fikk tips om denne restauranten og det stod til forventningene. Veldig godt og veldig smilende og blid betjening. Kommer igjen.

Takk, ElisabetV1

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Andre gangen jeg besøker Koie, deilig uformell atmosfære kombinert med smaksfulle ramen retter. Denne gangen besøkte jeg nede i Bjørvika og det var kjempe service også. Kommer tilbake!

Takk, paalg2014
Anmeldt 28. juli 2021

Prøvde tonkotsu første besøk, og nagoya andre - begge traff midt i blink. Fantastisk god mat. Nesten sånn at jeg flytter fra Bergen til Oslo. Nesten.

Takk, ArianDrange
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Rimelig og veldig godt. Husk å bestill friterte kyllinglår til starters . God Ramen i enkle omgivelser

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Affen63
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Herlig mat i en avslappet og behagelig atmosfære. Svært hyggelig betjening som var behjelpelig på alle måter. Vi storkoste oss.

2  Takk, josteing455

Reisende som så på Koie Ramen, så også på

Har du vært i Koie Ramen? Del dine erfaringer!