“Grei mat”
Anmeldelse av Koie Ramen

Koie Ramen
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

God mat, men lite grønnsaker. Alt smakte litt det samme, men grei porsjoner. Hyggelig betjening. Rent og pene lokaler.

Takk, t0r0lek

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig ramen og godt tilbehør. Fikk tips om denne restauranten og det stod til forventningene. Veldig godt og veldig smilende og blid betjening. Kommer igjen.

Takk, ElisabetV1
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Andre gangen jeg besøker Koie, deilig uformell atmosfære kombinert med smaksfulle ramen retter. Denne gangen besøkte jeg nede i Bjørvika og det var kjempe service også. Kommer tilbake!

Takk, paalg2014
Anmeldt 28. juli 2021

Prøvde tonkotsu første besøk, og nagoya andre - begge traff midt i blink. Fantastisk god mat. Nesten sånn at jeg flytter fra Bergen til Oslo. Nesten.

Takk, ArianDrange
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Rimelig og veldig godt. Husk å bestill friterte kyllinglår til starters . God Ramen i enkle omgivelser

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Affen63

Reisende som så på Koie Ramen, så også på

Har du vært i Koie Ramen? Del dine erfaringer!