“Annerledes”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Drinkene var spennende og gode, om man liker spicy touch. Men maten var ikke noe å skryte av. Lokalene og måten maten var servert på var morsom og innbydende, men likte ikke at det ble litt upersonlig med å bestille av app, og måten var svett og ikke veldig god.... desverre. Ble litt skuffet.

1  Takk, Camilla I

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Kul og annerledes konsept, men veldig dyrt for hva man får. Småretter til ca 50 kroner, og du må ha 5-6 av dem for å bli mett. Vann serveres ikke. Maten må du hente selv. Og ikke nok med det, varsling om mat/drikke er klar fungerer halvparten av gangene. De fleste gangene gikk det 20 minutter før vi reiste oss og gikk til kjøkken og fant maten vår klar...

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kult konsept og god mat.
Det er små porsjoner så er lurt og ikke komme skrubbsulten, men anbefaler stedet!

Takk, Henning S
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

For en hyggelig plass med god mat!! Søte små retter til en helt Ok pris. Gode er de også. Men skal du spise deg mett må du dykke langt ned i lommeboka di, for rettene er virkelig små
Konseptet, bestill selv, hent maten selv og betal uten å få en kelner til bordet burde kanskje gi en opplevelse av selvbetjeningen på danskebåten, men det gjør det jo ikke, - for maten er virkelig god!! Hummusen den beste jeg har smakt. Skulle bare så gjerne hatt litt mer, men da ville hummusen blitt ganske dyr. Så da tok jeg heller en dessert
Og det er det eneste jeg virkelig var skuffet over.

Det er gjort noen smarte grep her, lite personale, gode kokker, morsomt interiør. Stedet var helt fullt da vi gikk kl 19.00, - på en mandag, og det tenker jeg er sted med suksess

Takk, 746tanjai
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Konsepte er veldig kult men i praksis fungerer det ikke så bra. Det er masse småretter som er gøy du kan spise mye forskjellig. Kvaliteten på maten er dårlig det bærer preg av masse produksjon og er smakløs. Biffen var overstekt og potetmosen hadde en hinne på seg. Kan spise bedre mat på Mac Donalds. Man bestiller i en app som er veldig kult men må hente maten og drikken selv. Dette fører til at det er konstant trafikk rundt deg og mye bråk. Servitørene kunne ha levert maten uten problem. Servicen er ikke bra der, servitørene er frekke og uhøflige. Var veldig skuffet.

Takk, anneogalex

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!