“Kult konsept, men maten faller igjennom”
Anmeldelse av Pincho Nation

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Konseptet er bra, betjeningen hyggelig og lokalet koselig.
Dessverre er maten ikke særlig bra.
Smakene er ikke særlig spennende og mange av varmrettene var kalde da vi hentet de på kjøkkenet. Burger og biff var tørrstekt. Pluss for bra drinker

Takk, larserstad

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Jeg ble anbefalt stedet av venner fordi det er barnevennlig. Ungene var imponert over hvordan det så ut når vi kom inn, de fikk servert popcorn + i boken Og noen forferdelig søte godteridrinker. Du bestiller alt via app noe som gjør at du egentlig kun betaler for mat ikke service. Maten henter du selv det samme med drikke. Vanskelig konsept med matallergier jeg fikk saus selv omjeg hadde sagt til servitøren hvor allergisk jeg er. Så de måtte sende maten ut igjen. Jeg så ikke forskjell på hallumiost og fisk noe som sier noe om hvor mye frityr som ble brukt. Maten er FORFERDELIG!! Ikke engang ungene likte kjøttbollene eller hamburgerne ALT var tørt. For en liten familie på 4 kom regningen på 861 kr altfor mye når du tenker på hvor dårlig maten var og hvor lite service det var på stedet. Det hjelper ikke stort at stedet skal se ut som et sirkus konseptet holder ikke mål. Vi kommer aldri igjen!

2  Takk, Flyer28937693349
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Drinkene var spennende og gode, om man liker spicy touch. Men maten var ikke noe å skryte av. Lokalene og måten maten var servert på var morsom og innbydende, men likte ikke at det ble litt upersonlig med å bestille av app, og måten var svett og ikke veldig god.... desverre. Ble litt skuffet.

1  Takk, Camilla I
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Kul og annerledes konsept, men veldig dyrt for hva man får. Småretter til ca 50 kroner, og du må ha 5-6 av dem for å bli mett. Vann serveres ikke. Maten må du hente selv. Og ikke nok med det, varsling om mat/drikke er klar fungerer halvparten av gangene. De fleste gangene gikk det 20 minutter før vi reiste oss og gikk til kjøkken og fant maten vår klar...

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Kult konsept og god mat.
Det er små porsjoner så er lurt og ikke komme skrubbsulten, men anbefaler stedet!

Takk, Henning S

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!