“Morsomt konsept”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Morsomt konsept, og en ganske annerledes restaurant opplevelse.

Når man kommer inn, får man popcorn før man blir ført til bordet. Så blir man bedt om å laste ned en app slik at man kan gjøre bestillinger via denne, aberet er at man ikke får maten til bordet, og må «holde et øye» med luken hele tiden dersom man bestiller noe nytt underveis.

Porsjonene var kanskje litt for små, selv om vi (vi var 2) bestilte svært mange retter, ble vi nødt til å bestille ytterligere 5-6 retter. Rettene var heller ikke noe spesielt utfordrende, men helt greie.

Kveldens lyspunkt var derimot godteri drinkene med alkohol. Bestilte én «Piece merke» drink og én Bublizz (Blå og rosa cola flaske) drink. Om noe kanskje i det søteste laget, så er det tross alt en godteri drink! Jeg fant begge svært gode og de erstattet definitivt en dessert.

Fint sted hvis man er mange og folk ikke er sikre på hva de vil ha, da man kan bestille mye forskjellig, og sikkert noe helt spesielt for barn.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, eirikandreas

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Andre gang vi besøker dette stedet og hadde en dårlig Opplevelse denne gangen. Maten tok veldig land tid, fikk ikke alt vi hadde bestilt, til tross for at vi hadde betalt for det.
Måtte bestille fler retter og enda 20 min gikk.
Dansk servitør som søla ned klærne våre da hun trodde hun kunne bære mer enn hva hun kunne.
Etter mye om og men fikk vi fratrekk i noen tapasretter.
Bet med kort og ikke via app pga surr.
Mange timer etter hjemkomst tikker det inn SMS om at vi har en ubetalt regning i restauranten. Må bet snarest.
Sender bilde fra nettbank om at alt er i orden.
Ringer igjen like før stengetid midnatt og sier vi må sende bilde av betaling.
Tydelig svikt i rutinene. Ringer fra samme mob jeg sendte bilde til, uten å sjekke først.

Ingen kommunikasjon mellom ansatte og app ble ikke nullstilt ved betaling.
Ingen beklagelse av noe slag, dårlig kundebehandling.

1  Takk, 870Linda
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Pincho Nation er en hyggelig restaurant med vennlig betjening. Det spesielle med dette stedet er at menyen ligger på en app og maten bestilles gjennom denne. Menyen er spennende og består av mange småretter. Jeg bestilte 3 ulike retter, alle velsmakende. I tillegg en liten dessert. Vi fikk melding via appen da maten var klar, og kunne da hente den ved serveringsdisken. Konseptet er enkelt og morsomt. Prismessige ganske rimelig. Vi hadde en veldig hyggelig aften.

Takk, hennings612
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fikk et godt førsteinntrykk ved ankomst. Fikk vite at man måtte bestille maten gjennom deres app - veldig «lettvint»!
Maten var ålreit, og ikke noe mer enn det!

I appen kan man velge å betale rett i appen; slipper å vente på betjeningen for å dra kortet.
Ved å betale i appen får man poeng man kan bruke på retter; kult - men kjipt at man ikke får bruke de poengene når man først er der. Man får med andre ord kun brukt de ved et nytt besøk.

En annen ting jeg også stusser over er at de indirekte ønsker at man skal bestille alt av mat INKLUDERT dessert i en bestilling??
I mitt syn skaper dette et kjøpepress på gjestene, og rettene blir kalde. Ønsker man å bestille dessert som vi gjorde under besøket, måtte vi få en ny kode som lot oss gjøre en ny bestilling av dessert.

Kort oppsummert
Grei mat og et konsept som trekker ned det meste - om ikke alt.

4  Takk, hermanskog
Anmeldt 9. desember 2018

Hadde booket bord for 12personer, men de ordnet kjapt plass til en ekstra. Utrolig bra prinsipp med bestilling & betaling via en app. En ting å være obs på, er at ved bestilling av hovedretten bør man være rimelig sikker på at men har bestilt det man trenger i en omgang, ellers kan det gå lang tid før maten er klar, spesielt i helger med mye besøk. Holder man seg til prinsippet om å bestille drikke først, deretter evt forrett, hovedrett og evt dessert i den rekkefølgen, går det meget bra. Anbefales, og personalet ryddet opp i evt misforståelser kjapt. Et lite minus, er at det kun er ett enkelt toalett på dette stedet

Takk, Jostein G

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!