“Artig konsept”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Artig konsept! Snedig med bestilling og betaling på app. Godt utvalg med noe for enhver smak. Noe trøblete med app og varsling, men alt i alt en god opplevelse.

1  Takk, P1847DSandersb

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi dro innom for å ta noen drinker. Rimelig og god sangria og gode «godteridrinker». Kult og gjennomført konsept. Bra plass for både familier og voksne.

1  Takk, hilda76
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Fin variasjon av matretter og stil. Bra konsept ved matbestilling og betaling via app. Variert meny. Bra utvalg av drikke. Meget barnevennlig.

1  Takk, finnt349
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god service og fine omgivelser. Maten var meget god men porsjonene er veldig små. Så om du vil bli mett må du bestille flere retter.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, nathalierr27
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Dette var ikke noe særlig. Prøvde plankebiff. Her var kjøttet tørt, seigt og kaldt. Så prøvde jeg miniburger. Denne var veldig tørr. Vårullene var kalde, Dirty Fries var kald og var litt tørr. Maten smakte som den hadde stått en stund. Måtte spørre om bestikk, da jeg ble henvist til et sted så var det tomt. Dette var meget skuffende

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 296espenj

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!