“Overraskende”

Pincho Nation
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. juni 2023 via mobile enheter

La deg fasinere av interiøret, stemningen og maten. Mange småretter å velge blant, ikke la deg lure av størrelsen. Du blir mett. Mye godt å velde i og et bra utvalg av drikke. Vurderer du et besøk? Kjør på

Dato for besøk: juni 2023
Takk, LeifHenrikk

Anmeldt 31. mai 2023 via mobile enheter

Dette var en positiv overraskelse. Morsomt konsept der en kan bestille flere små porsjoner via app, og henter dette på ferdig danderte mat-planker. Variert meny med mange forskjellige smaker og godt utvalg. Her er fullt mulig å spise seg mett for under 300 kr.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, 17stigb
Anmeldt 31. mai 2023

Maten smaker bra, men sett i forhold til størrelse pr. rett så er der muligens litt overpriset. Konseptet er jo greit, men synes det er latterlig at man må hente mat og drikke selv. Slik var det ikke i Sverige. Siden det fort blir noen retter, så får man aldri slappet av siden man må gå å hente hele tiden. Jeg trodde faktisk at det var litt av vitsen med hele konseptet at man kunne småbestille og få servert fortløpende.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, KristianA436
Anmeldt 30. april 2023 via mobile enheter

Veldig artig konsept at du bestiller alt av mat og drikke via en app. De har en variert meny av småretter så burde være noe til en hver smak. Synes derimot prisene er litt stive med tanke på størrelsen på rettene, men er du småspist som meg så holder det med 3 retter.

Dato for besøk: april 2023
Takk, jeanett1992
Anmeldt 24. mars 2023 via mobile enheter

Forferdelig opplevelse. Vi ble geleidet ned i barnerommet med flombelysning og barnehage på tur. Vi måtte bestille gjennom en app og fikk null service. Maten var en slags tapasvariant, men det ble det ikke informert om. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Heidi M

Reisende som så på Pincho Nation, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Pincho Nation? Del dine erfaringer!