“Møtte ikke forventningene”

Vintage Kitchen
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 8. november 2018

Jeg har lenge ønsket å spise middag på Vintage Kitchen, og hadde høye forventninger.

Porsjonene var grusomt små, og smakløse.

Vi spiste italiensk skinke og franske oster til forrett - dette var veldig godt!

Hovedrett bestilte vi lun chevre salat og min kompanjong kremet kantarell-rett. Det var smakløst, kjedelig og altfor lite mat. Halvveis i retten orket man nærmest ikke tanken på en bit til.

Til prisnivået å bedømme hadde jeg høyere forventninger.

1  Takk, U4508CVkristineb

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Bestilte fire retter med tilhørende vin. Vinen som kom til matten passet perfekt. Ujålete mat som smakte utrolig godt.
Fine lokaler som satt en fin ramme for kvelden. Hjelpsomme og hyggelige ansatte som sørget for at glassene aldri var tomme. Kan virkelig anbefale spisestedet.

1  Takk, Christian E
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig restaurant, med fyldig vinkart og nydelig mat. De ansatte her trives med jobben sin, og det lyser gjennom. Anbefales!

Takk, sofiehnilsen
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig liten perle av et bortgjemt sted. Anbefales. Nydelige viner som matchet til en fireretters veldig god meny og utrolig trivelig atmosfære. Anbefales !!!!

1  Takk, 580karib
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Et godt sted å nyte kvelden på. Perfekt mat, betjening, lokaler og innramming. Verd litt i overkant priser.

Takk, Kurt-on-tour

Reisende som så på Vintage Kitchen, så også på

Har du vært i Vintage Kitchen? Del dine erfaringer!