“Hyggelig”
Anmeldelse av Vintage Kitchen

Vintage Kitchen
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Jeg bestilte krabberull og et glass hvitvin. Servitøren var effektiv og imøtekommende. Hun var også svært god på å følge oss opp i løpet av måltidet. Atmosfæren i vinbaren i første etasje var hyggelig. Både mat og drikke smakte fortsatt følger. Presentasjonen av krabberullen var fin.
Jeg synes prisen kanskje bare litt stiv for mengden av mat. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, VacationOslo

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Superb lunsj. Dansk smørrebrød med en vri av Oslo. Vinen toppet alt. For et utvalg av vin, og alt av høy kvalitet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, stefle
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Denne skjulte perlen er absolutt verdt å besøke. Utsøkte smørbrød, trivelig atmosfære og høy servicegrad.

Dato for besøk: april 2019
Takk, jancat0h
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Vi blir entusiastisk mottatt i det vi entrer lokalet denne torsdags formiddagen. I stedet for å ta kontortid i en kjedelig hotell lobby har vi valgt å ha kontortid på Vintage Kirchen. Vi rigger oss til og får hele tiden påfyll av kaffe og mineralvann. Etterhvert fulgt av tradisjonelle danske småretter, lun leverpostei med sopp, bacon og rødbeter samt fleskestek med råmarinert rødkål med appelsin. Ut på ettermiddagen forhaler vi til andre etasje og en utsøkt fireretters middag med utmerket vin til. Ingen rett nevnt fordi alle retter var fortreffelige, særlig sausene, vinkunnskapen hos sommelierene er også upåklagelig.
Vi avslutter middagen nede på gateplan igjen med en Illsint; Bareksten’s siste påfunn, en Absint. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, jantesays
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt hjertelig imot. Fikk ikke reist til Køben grunnet streik i SAS så da valgte vi det nærmeste vi kom- og det var fantastisk bra. Lokalet var lite men veldig koselig. Super hyggelig servitør som virkelig gjorde det hun kunne for at vi fikk et snev av København. Kokken var dansk og vartet opp med de beste smørrebrød. Alt var perfekt. Så ønsker man en erstatning for Køben så er dette stedet. Vi storgleder oss over at vi nå har Køben som nærmeste nabo.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Elin K

Reisende som så på Vintage Kitchen, så også på

Har du vært i Vintage Kitchen? Del dine erfaringer!