“Kjempegodt glutenfritt tilbud”

Legg det til.
Baker Hansen
Vurdert som nr. 1 043 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Jeg må bare skryte av Baker Hansen. De har alltid kjempegode glutenfrie produkter. Kaniljebollene er fabelaktige og de smører de fantastisk gode glutenfrie rundstykkene med hva man vil. I dag ble det reker. - nam nam. Det eneste jeg har å klage på var damen som tok i mot bestillingen, hun kunne gjerne spandert på seg et smil.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 458sirif

Anmeldt 3. oktober 2018

Denne bakeren leverer herlige wienerbrød og godt brød. De har begrenset plass for alle som vil ta en kopp kaffe eller en lunsj.Hyggelig personale.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, helenbs1
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Stadig innom for å kjøpe lunch men har begynt å kjøpe med brød til familien. Nydelig spelt brød blant annet. Ellers gode bakevarer og påsmurte sandwicher.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 3. mars 2018

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært innom her på Ullevål stadion handlegate, stort sett for ferske bakervarer, men også for en time-out med duftende aromakaffe- og wienerbrød, rent- og pent, og svært så hyggelig personale! d:o)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, jans0der
Anmeldt 18. november 2017

Er innlagt på rikshospitalet med min kone som har glutenallergi.
Vi forsøker det glutenfrie brødet bakeriet lager og synes det er godt!
Blid betjening tar imot bestilling pr telefon og jeg henter det ferdig oppskjært!
Men ulikt personale gir ulik betjening!
Plutselig blir det gjort et stort nummer ut av å skjære opp brødet for meg?
Er det virkelig for mye å be om? Tre stykker på jobb og en mulighet til å ta det når det passer! Så sure og uvennlige at jeg burde latt være å handle! Skjerp dere!

Dato for besøk: november 2017
Takk, wiggo k

Reisende som så på Baker Hansen, så også på

Har du vært i Baker Hansen? Del dine erfaringer!