“OSLO’s beste burger!!”

Vurdert som nr. 30 av 77 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Beste burgeren på lang lang tid! Anbefaler alle å ta turen til Tøyen og smake på burgeren. Hyggelig ansatte og fin stemning.

1  Takk, blen0rh

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Beste burgeren på lenge og super service! Dagens burger med ananas og habanerosaus var magisk! Verdt turen til Tøyen torg

1  Takk, fmelby
Anmeldt 3. august 2021

Jeg er normalt ganske kresen, og til tider lite eventyrlysten når det gjelder burgere. Det er ikke så lett å få meg til å spise noe annet enn den trygge, gode cheeseburgeren. Da vet jeg hva jeg får, og det slår aldri feil.

Av en eller annen grunn bestemte jeg meg for et par uker siden å ta "sjanser" da jeg besøkte Brooklyn Burger Joint på Tøyen. De reklamerte med Ukens Burger (eller var det månedens)?
Jeg bestemte meg for å spørre hva det var. Jeg husker ikke alt han sa - men det var noe med karamellisert løk og løkringer. Var de friterte, tro? Uansett - jeg følte meg særdeles dristig da jeg bestemte meg. Jeg ville prøve, selv om karamellisert løk egentlig hørtes kvalmende ut.

15 minutter seinere kom burgeren. Jeg så på den, høy og nesten som et kunstverke. Jegkrummet ryggen, og gjøv på med dødsforakt.. Det tok meg omtrent ti sekunder å finne ut at det ikke var så kvalmende som jeg forestilte meg. Faktisk var det alt annet enn kvalmende.. Det var stikk motsatt. Jeg kjente at jeg ble helt blank i øynene. Var det virkelig mulig at en burger kunne smake så godt? Den smeltet nesten i munnen min, og balansen i alle smaken var perfekt. Det var en nytelse på øverste hylle. Den gikk rett i fletta på meg. Mye mat var det også. Såpass mye at jeg ikke fikk i meg all friten jeg hadde kjøpt ved siden av.

Så gjenstår det bare å se, da, om jeg tør å ta sjansen igjen? jeg kommer i hvert fall å spørre hva ukas spesial er igjen...

Takk for opplevelsen.

1  Takk, rolfvidarj
Anmeldt 18. juli 2021

Svært gode burgere med god sammensetning av smaker. Kreativ bruk av ingredienser og marinader gav en annerledes og unik smaksopplevelse. Anbefaler sterkt å teste ut månedens burger. Der får kokken brukt kreativitet og det merkes på smaken! Hyggelig service! Takk for en flott kveld!

Takk, Alexanderkaar
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Jeg spiste en variant av Bluecheese burger, smakte godt.
Kjøtt saftig, litt lite bluecheese smak, men totalen var bra.
Sprø og god pommes frites.
Trekk for ganske dyrt og trekk for små brus ekstrem dyrt.
Rent i lokalet.
Doer ikke testet.

2  Takk, eivindm2013

Reisende som så på Brooklyn Burger Joint, så også på

Har du vært i Brooklyn Burger Joint? Del dine erfaringer!