“Perfekt”

Vurdert som nr. 48 av 73 Kaffe og te i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Dette er så bra, perfekt sted for gode samtaler, nydelig mat og god service. Denne uken har jeg vært både på Bristol og A.C. Perch's for Afternoon Tea og ingen tvil om at Perch’s er best på dette. Vi kommer snart igjen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 843ko

Anmeldt 6. juni 2020

Vi ville prøve et nytt sted for vår Afternoon Tea og valget falt på A.C. Perch’s Theahandel and Tea Room. Hyggelige lokaler og hyggelig betjening. Vi startet med sandwich, nydelig, ferskt brød, litt smakløst. Men så ble vi servert scones som manglet sidestykke, aldeles nydelige, servert med syltetøy, krem og lemon curd. Så var det nydelige makroner og friske bær til avslutning.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 843ko
Anmeldt 17. mars 2020 via mobile enheter

Teehandelen og teestuen ligger litt utenfor vanlig turiststrøkene. Vi ble overrasket av å finne noe slik her i Oslo, en afternoon tea i Norge hadde vi ikke forventet. Personalet er hyggelig, servicen upåklagelig. Dem har godt utvalg med utmerket tee, til og med helt eksklusive rariteter som du ikke finner andre steder. Fikk bord uten at vi hadde bestilt, vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Strietzels
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Andre gangen vi skulle hit. Begge gangene ble det problemer med bookingen. Den ene gangen ble bordet utsatt i flere timer. Neste gang fikk vi ikke bord. Elendig service. Ingen tegn fra betjeningen til å rydde opp. Vi har vært tilreisende til Oslo og ville legge inn afternoon tea som en event. Utrolig misfornøyd med mangel på vilje til å rette opp i og erkjenne egne feil. Vi kommer ikke hit igjen!!!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 318cecilied
Christian H, Ejer på A.C. Perch's Thehandel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2019

Det er vi meget kede af at høre. Vi har generelt ikke problemer med styring sf reservationer og booking. Det lyder desværre som om i har været meget uheldige eller at systemet har drillet. Vi beklager selvfølgelig meget og ville ønske i havde henvendt jer til personalet som så straks ville have hjulpet jer. Som virksomhed er det meget ærgerligt at modtage en dårlig anmeldelse pga booking fejl og ikke på det faglige. Ring gerne til os. Håber på jeres forståelse. Mvh Christian fra A.C. Perchs

Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde vært her tidligere, var ikke fornøyde første gang vi var her men tenkte at vi skulle prøve igjen. All maten var grusom, sconesene var helt rå, så vi måtte få nye. Dessertene hadde et tykt lag med snerk. De som jobbet der var hyggelig, men delte ut feil te til feil gjester.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 164espenm

Reisende som så på A.C. Perch's Thehandel, så også på

Har du vært i A.C. Perch's Thehandel? Del dine erfaringer!