“Middag med venninner”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Sinnsykt god mat som både ser bra ut og smaker utrolig godt!
Veldig fin restaurant med hyggelige ansatte
Anbefales på det sterkeste for alle typer måltider

1  Takk, Kaya E
Driss O, Guest Relations Manager på Mirabel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor. På Mirabel jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Utrolig bra service. Utrolig god mat. Heelt utrolig fint lokal!. Maten kom fort. Utrolig kjekke kelnere

1  Takk, Idahege123

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Spiste tomahawk her med min kollega. Er den beste biffen jeg har smakt så lenge jeg kan huske! Jeg er utdannet kokk og er stolt av å kan anbefale denne restauranten på det sterkeste!
PS. Fantastisk hyggelig personale

2  Takk, MatsErlendL
Anmeldt 14. november 2018

Fint beliggende på Sørenga i Oslo. Var der med svigermor, bursdagsfruen og datter. Hyggelig kelner og god mat. Alle var fornøyde med sine valg og vi kan anbefale stedet for en hyggelig aften.

2  Takk, Anton M
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

En venninnegjeng på fire som ønsket å spise middag for å feire bursdag. Ble overrasket med sang og drink til bursdagsbarnet
Utrolig fint lokale og meget fin velkomst av både hovmester/leder samt servitører.

Vi kommer gjerne tilbake- anbefales!!☺️

1  Takk, Leonorkk

Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!