“Deilig mat og fin utsikt”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Super koselig restaurant og enda bedre mat! Store porsjoner og god service. Koste meg masse, gleder meg til neste besøk:) Kan virkelig anbefale restauranten!

Takk, zinaam

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Vi var fire venninner som koste oss veldig med mat og drikke ikke minst service:)

Takk, siljeh559
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Super service og kjempegod mat! Anbefaler veldig! Fin atmosfære. Hit kommer vi garantert tilbake!!!!

Takk, Margrethe V
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat i koselig atmosfære.
Det er mange restauranter som bør lære ett og annet fra det servicenivået som Mirabel i Oslo. Helt fantastisk og man føler seg godt ivaretatt.

Restauranten ligger litt avsidesliggende til i forhold til Oslo sentrum, men det er verdt den lille spaserturen.

Takk, iFers
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Har vært med mine kollegaer og har blitt imponerte av dette stedet! Fantastisk mat, vakker utsikt, hyggelig personell som byr på seg selv og gir knall bra service! Jeg i

Takk, P9706QUlinam

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!