“Mirabel og Sørenga er super om sommeren”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 13. desember 2018

Stedet har supergod mat og atmosfære, rett ved sjøen og bryggekanten. kan absolutt anbefales. et must og en nytelse på en god sommerdag. Husk å ta med badetøy, en dukkert sjøen fra bryggekanten bør prøves :-)
Både lunsj og middag er bra, for alle kategorier solo, par, familie, bussines og venner.
Pris er helt OK for lunsj og middag. Ligger litt over middels.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, maychumc
Driss O, Guest Relations Manager på Mirabel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor. På Mirabel jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.
Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig servise og god mat veldig hyggelig folk som jobber vi alle var veldig fornøyde med maten sees sikker igjen !

Takk, 524vidara
Anmeldt 11. desember 2018

Takk til Mirabel, som gjorde kvelden min. Dere har fantastisk god energi, og byr masse på dere selv fra man kommer til man går. Alltid blid og positive mennesker, og maten er noe av det beste jeg har smakt. Ser frem til flere hyggelige opplevelser hos dere. Anbefales til alle som ønsker en uforglemmelig kveld, med god service og mat. :)

Takk, Krista N
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Koselig lokale og behagelig musikk. Maten skuffet heller ikke. Veldig fornøyd! Spiste pizza og bunnen var utmerket!

Takk, 244hannal

Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fancy, men samtidig koselig interiør. Jeg spiste pizza og den var utrolig god. Sjokoladefondanten til dessert var helt fantastisk, anbefales!!
Kommer garantert tilbake:)

Takk, Idunn H

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!