“Snasent! ”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig bevertning :) Fin beliggenhet ved vannkanten God oppfølging fra servitørene og god hjelp hele veien!

Takk, 668kennethj
Driss O, Guest Relations Manager på Mirabel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor. På Mirabel jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig stemning. Føler seg velkommen. Jeg føler jeg har sagt det jeg må. Syns minst 100 tegn er litt mye. Spis her. Koselig og fint

Takk, Audun J

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og nydelig betjening. Kommer garantert tilbake! Veldig fint her. De ansatte er utrolig hyggelige og imøtekommende!

Takk, Anita L

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Fint sted, rask og hyggelig betjening. Super god mat. Gjorde kvelden veldig fin. Kommer garantert tilbake!

Takk, leneem93
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig julelunsj her. Lokalene var stilige, maten var meget god og betjening tok godt vare på oss!
Takk for besøket!
Hilsen JOYN

Takk, Frederik k

Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!