“Super service”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Var her på julebord med venninner. Vi ble møtt av fantastiske blide servitører som hjalp oss med alt vi lurte på, inkl vegetariske alternativer. Super mat og gode drinker Kan anbefale spaghetti a la scampi!

Takk, Erlesofie
Driss O, Guest Relations Manager på Mirabel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2018

Tusen hjertelig takk for utrolig flott tilbakemelding!
Vi setter veldig stor pris på at du gir oss omtale på Tripadvisor. På Mirabel jobber vi hver eneste dag med å opprettholde god kvalitet og service i alle ledd, og da er det utrolig stas å se at vi innfrir her.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot av et unikt, serviceinnstilt personal som sørget for at vår opplevelse her ble nytt til det fulle. Nydelig mat og gode drinker. Sterkt anbefalt!

Takk, Soph N

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelige og flinke servitører som sørger for en fin opplevelse! Kjempefint lokale

Takk, Andrea R

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

De er veldig flinke på service og har veldig god mat. Flinke til å tilpasse for vegetarianere. Veldige gode drinker:-)

Takk, Isabel B
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra service og god mat! En av de beste i Oslo Fin utsikt og gode drinker! Anbefales på det sterkeste

Takk, JagodaK187

Igjen tusen takk for fantastisk omtale - og velkommen tilbake!

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!