“Veldig bra!!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 8 jenter som kom hit for å spise dessert og servitørene sang bursdagssang for hun ene av oss som hadde bursdag. Veldig fin opplevelse med god dessert, hyggelige servitører og koselig stemning. Anbefaler absolutt Mirabel!

Takk, Roza B

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

veldig bra folk som jobber der og bra musikk! God stemning og toppklasse betjening! Super opplevelse, absolutt verdt pengene

Takk, Mari D
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk service og utrolig god mat. Vi kom for å feire venninner vår, og de gjorde det til en utrolig god opplevelse. Vi kommer tilbake

Takk, jennyalexandrap
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god service. Alltid fulgte med på om vi trengte noe mer. Ytende service og veldig god mat. Utrolig bra stedF

Takk, PernilleN185
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fine omgivelser og veldig god mat. Servicen var det ingenting å klage på. Vi spiste julemat og alle var fornøyde.

Takk, Katarina F

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!