“Beste plass”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi koser oss Altid her god bra plass med veldig hyggelig servise vi kommer garantert tilbake

Takk, SuteeratD

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Og nydelig atmosfære! Herlig mat, hyggelig service og fin musikk. Kommer garantert tilbake hitt❤️❤️

Takk, Anette B
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Var på julebord med jentene, ypperlig mat! Drinkene var også veldig gode, topp stemning!!

Takk, Hallomat
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

En aften med varm velkomst, god og vennlig tone fra ansatte. Maten var nydelig, spesielt det nystekte brødet med hjemmelaget hvitløkssmør (anbefales!). Gode drinker, musikk og stemning! Kommer garantert tilbake!

Takk, 686tinat
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og veldig trivelige ansatte.
Særlig gode var de chillimarinete scampiene
5 av 5 stjerner

Takk, solrunh2018

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!