“Nydelig mat og god service!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, god service og flotte lokaler. En svært god opplevelse. Anbefales! Jeg kommer tilbake :)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Benedicte J

Anmeldt 1. januar 2019

Maten svarte ikke til forventningene, feillevert mat, tørr fisk og overstekt kjøtt. Drinker ble servert tillaget på en måte som bar preg av at de åpenbart ikke var tilberedt av en profesjonell bartender. Alt i alt en svært skuffende opplevelse. Servicen var derimot bra selv om ingen snakket norsk.

2  Takk, Thor L
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Jeg dro hit etter anbefaling fra en kollega, utrolig fin service og god mat! Den fine utsikten og omgivelsene rundt oss, var det utrolig billig opplevelse. Anbefales på sterkeste.

2  Takk, may00i
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi koser oss Altid her god bra plass med veldig hyggelig servise vi kommer garantert tilbake

Takk, SuteeratD
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Og nydelig atmosfære! Herlig mat, hyggelig service og fin musikk. Kommer garantert tilbake hitt❤️❤️

Takk, Anette B

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!