“Enestående!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 15. januar 2019

Fantastisk fra start til slutt! Meget hyggelig servitører, rask servering, nydelig mat, gode priser!

2  Takk, mhamnes

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Ventet 25 minutter for å få et bord som var reservert, plaget meg ikke veldig men kanskje litt unødvendig.

Svært mange sitteplasser og det er trangt. Vårt bord var flyttet på, slik at vi endte med å ha folk gående forbi på begge sider dunkende borti oss. Forbered deg på høylytt bursdagssang, det skjer ofte! Ikke my cup of tea, men sikkert morsomt for de som har selskap. Men jeg ville ikke gått hit igjen for en date men kanskje et bursdagsselskap.

Maten er bra, men jeg blir så skuffet når man tilsetter en perfekt rett, en sursøt chilisaus fra flaske. Spar dere for det, for skalldyrene var så godt forberedt med fersk crispy salat. Man trenger ikke kjip chilisaus man kjøper i dagligvare da.

Skalldyrpasta, svært bra!! Litt trist med for tørt kjøtt i sjøkrepsen, men resten gjorde opp for det. Desserten var strålende!

Så for meg er det atmosfære og ikke mat som trekker ned, sett bort i fra chilisausen, selvfølgelig.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Janne V
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, god service og flotte lokaler. En svært god opplevelse. Anbefales! Jeg kommer tilbake :)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Benedicte J
Anmeldt 1. januar 2019

Maten svarte ikke til forventningene, feillevert mat, tørr fisk og overstekt kjøtt. Drinker ble servert tillaget på en måte som bar preg av at de åpenbart ikke var tilberedt av en profesjonell bartender. Alt i alt en svært skuffende opplevelse. Servicen var derimot bra selv om ingen snakket norsk.

2  Takk, Thor L
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Jeg dro hit etter anbefaling fra en kollega, utrolig fin service og god mat! Den fine utsikten og omgivelsene rundt oss, var det utrolig billig opplevelse. Anbefales på sterkeste.

2  Takk, may00i

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!