“Formidabel aften”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte å feire bursdagen min her og angrer ikke et sekund! Ypperlig mat, fantastisk stemning, gode drinker og ikke minst flott service!

1  Takk, Casper J

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, anbefaler biffen! Hyggelig stemning og gode drinker :-) det ble en vellykket bursdagsfeiring!

1  Takk, Maria B
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Var her for å feire en bursdag. Utrolig vellykket. Både mat og service var på topp. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, ZuleikaO7
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Et romantisk sted for både familie og venner Kjempegod mat, atmosfære og ikke minst utrolig god service!

1  Takk, Godmat123
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig sted å spise på med familie og venner. God service og fantastisk mat! Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Svarttelys

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!