“Utrolig fin restaurant!”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Personalet er veldig hyggelige og oppmerksomme, de passet alltid på at alt er i orden! Feiret en venninnes bursdag og de bidro med å overraske henne med en kjempe god dessert og bursdagssang:) Alt i alt; amazing restaurant!

1  Takk, Laila A

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Kan ikke klage på noe. Kjempe fin restaurant. Det var god mat, og veldig god service. Kommer garantert tilbake!

1  Takk, Ibna97
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 9 personer og dette er min personlige opplevelse. Steinstekt entrecote var for mye stekt, platen for varm slik at løken var brent. Crème Brûlée var kald.

1  Takk, Øystein H
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Trivelig sted med nydelig mat - rett ved havet! Dyktig og serviceinnstilt personell. Ville besøkt igjen!

1  Takk, AnnaMichelleG1
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte å feire bursdagen min her og angrer ikke et sekund! Ypperlig mat, fantastisk stemning, gode drinker og ikke minst flott service!

1  Takk, Casper J

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!