“B dags feiring”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Hei! Dette var en fantastisk opplevelse jeg kommer aldri til å glemme denne opplevelsen....veldig bra service og dessert❤️

1  Takk, 21 897 720

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk service og god mat. Herlige servitører som flere ganger kom innom for å sjekke om alt var bra. Kommer definitivt tilbake!

1  Takk, aidaavan
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Personalet er veldig hyggelige og oppmerksomme, de passet alltid på at alt er i orden! Feiret en venninnes bursdag og de bidro med å overraske henne med en kjempe god dessert og bursdagssang:) Alt i alt; amazing restaurant!

1  Takk, Laila A
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Kan ikke klage på noe. Kjempe fin restaurant. Det var god mat, og veldig god service. Kommer garantert tilbake!

1  Takk, Ibna97
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi var 9 personer og dette er min personlige opplevelse. Steinstekt entrecote var for mye stekt, platen for varm slik at løken var brent. Crème Brûlée var kald.

1  Takk, Øystein H

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!