“Magisk atmosfære”
Anmeldelse av Mirabel

Mirabel
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Mirabel restaurant & bar inviterer vi dere på en kulinarisk reise gjennom flere land, med sterk inspirasjon fra Middelhavslandene. Vi vil glede dere med både spesialiteter og à la carte retter tilberedt med kjærlighet og lang erfaring av vårt kjøkken. Med vår meny tenker vi både nytt og tradisjonelt. Vin utvalget står selvfølgelig i forhold til menyen så det finnes alltid gode alternativer som passer perfekt til maten. Visjonen vår er å gi våre gjester en opplevelse av en kulinarisk reise gjennom Middelhavslandene med alle de forskjellige smaker, tradisjoner og ikke minst den typiske lune atmosfæren. Velkommen!
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Kvelden har bydd på fantastiske opplevelser med et utsøkt personale og en fantastisk service!
Utmerket sted å dra med venner, familie eller på date.

1  Takk, kristinlK1964LD

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Det var en magisk kveld, hvor Mirabel bød på ekstremt god mat og drikke! Vil absolutt anbefale alle å gå hit for en kulinarisk opplevelse ut av en annen verden!

1  Takk, 469minal
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Super hyggelige folk! Meget serviceinnstilte, kjempe fint sted med masse god mat! Vi storkoste oss. Fin utsikt, med god stemning, bra musikk med utsøkte retter.

1  Takk, nilamy2019
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig staff! Anbefales på det sterkeste!!
Ikke langt unna sentrum. Fin utsikt og herlig stemning! Alle oslo borgere og turister burde ta turen innom her!

1  Takk, aqureshi98
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

God service, bra mat med god vin i kombinasjon. Bursdagssang og god stemning! Villsvinet kunne vært mørere, men veldig godt tilbehør.

1  Takk, Kathalle

Reisende som så på Mirabel, så også på

Har du vært i Mirabel? Del dine erfaringer!